dimecres, 6 de gener del 2010

Nou any, Nova etapa i Nou Blog

Fa prop mes d’un any vaig decidir introduir-me en el món dels Blogs, bàsicament amb dos objectius:
-cercar un espai on poder plasmar les reflexions o “palles mentals”

- millorar la meva capacitat d’escriure, tot i que encara cal millorar-la molt

Vaig començar amb una línea editorial on explicava quasi cada dia que feia i em feia reflexionar però un bon amic un dia em va dir ... “perquè no en fas menys i més bones?” .. i això vaig fer.

Al cap de pocs mesos vaig reorientar-me cap a temes més d’emprenedoria, lideratge i formació, ja que veia que a la gent li agradava més aquest nou estil editorial .. i sobretot, amb aquest estil més “bucòlic” que diu l’amiga Gemma que tinc.

Fa poc, un alumne d’un seminari i ara molt bon amic, en Ramon, expert en temes de internet i usabilitat em va dir ... “jo t’ajudo Albert a donar-li més qualitat”

Per tant .. aquí em teniu ... Any Nou, Nova Etapa i Nou Blog!

http://albertriba.com/index.php/ca.html

Espero el gaudiu d'aquest canvi i sobretot ... hi interactueu!!

Gràcies Ramon!!

2 comentaris:

  1. Bé, espero que t'ho passis molt bé per aquí, la veritat ñes que enganxa molt...
    Ens veiem

    ResponElimina
  2. Gracies Virginia i et convido a visitar el nou ok .. :)

    www.albertriba.com

    ResponElimina