dimarts, 24 de març del 2009

Candidatura Institut de Formació

L’any 2001 vaig tenir la sort de conèixer la Jove Cambra però sobretot, va ser l’any que vaig poder experimentar la formació de l’entitat d’una manera molt intensiva amb el Fòrum de Joves Emprenedors de l’any 2001 a Sabadell, que va suposar un abans i després del meu futur professional.

Però l’any 2002, quan vaig fer el Prime va ser quan vaig trobar l’àrea que em motivava més de la Jove Cambra, “ser formador”. Gràcies a la Jove Cambra i als formadors que he tingut pel camí, he pogut desenvolupar quelcom dintre meu que m’ha permès poder millorar aquestes habilitats.

L’any 2005 vaig tenir la sort de poder-me incorporar com a membre de l’equip tècnic del Institut de Formació i tenir com a companys a cracks com l’Elisa, Ramon, Manel, Toni, Francesc, etc. ... Però com tot a la vida, ara be un nou pas!

L’Institut de Formació va desenvolupar un nou reglament intern on neix una figura del Director de Institut, i precisament aquest dissabte a Sabadell, a l’assemblea de Formació s’escollirà aquest nou càrrec.

En aquest acte presentaré la Candidatura a Director de l’Institut però sobretot, acompanyat d’un grup d’autèntics cracks formadors amb una experiència contrastada i un talent comprovat per a molts de vosaltres.

Així doncs, gràcies per llegir el meu missatge d’avui i ja us anirem explicant “aventurilles” , sigui com a formador o com a director i membre de l’equip tècnic si sortim escollits

Fins aviat

4 comentaris:

  1. Felicitar-te!! Encoratjar-te!!! I sobretot, oferir-te la meva ajuda en el que tu creguis que et pot servir!!! Fins molt aviat!!

    ResponElimina
  2. Felicitats en la nova etapa!!!
    Tens tot el meu suport, en anglès, això sí ;-)

    ResponElimina
  3. Molta sort, una abraçada.

    ResponElimina
  4. Gràcies KIM .. i segur et demanarem quelcom si sortim escollits .. ;)

    Thanks Louise .. ;) ... we improve our english sure

    Gràcies Rous .. quan fem quelcom per les terres de Vic a veure si t'animes i vens

    ResponElimina