diumenge, 29 de març del 2009

La felicitat de tenir aquesta presidenta

Avui he estat tota la tarda a casa treballant, fent temes de la formació de JCI, planxant, fent la pac de la UOC, preparant el viatge ... etc .. i crec que puc dir .. “he estat feliç” ... ;)

Ara és tard i m’he ficat a pensar que carai ficaré al Blog?? .. hi he rebut un missatge d’una crack de la felicitat ... la meva presidenta .. la Laura

He recordat llavors:

- La temporada que vam treballar plegats i ens treia la hòstia de feina
- Quan va venir la Generalitat i ens la va “birla” .. ;)
- ...
- Però lo darrer i brutal va ser el discurs de la felicitat que va fer a la Nit d’Igualada

Per això avui Laura, et vull dedicar un “Va per tu” del meu Blog, perquè tothom que el miri vegi que “lo feliç que ets, però lo feliç que fas a la gent que t’envolta

Segueix així crack i gràcies per cuidar-me tant be com a junior la setmana passada .. ;)


3 comentaris:

  1. Articles com aquests fan vibrar a la gent! Felicitats a tots els implicats!!

    ResponElimina
  2. Fa dies que vaig llegir la teva dedicatòria però fins avui no em decideixo a donar-te les gràcies. Una vegada més, i no serà la última. Ho sé. No sé si sóc capaç de contagiar felicitat, però t'asseguro que estaré més que feliç si aconsegueixo que els del meu voltant s'adonin del feliç que em fan. I tu ets un d'ells. Missatges com aquests omplen el cor d'energia i l'ànima de tendresa i fan que una es llevi i s'adoni que "és aquí per ser feliç".

    Gràcies guapo!

    ResponElimina
  3. Fa dies que vaig llegir la teva dedicatòria però fins avui no em decideixo a donar-te les gràcies. Una vegada més, i no serà la última. Ho sé. No sé si sóc capaç de contagiar felicitat, però t'asseguro que estaré més que feliç si aconsegueixo que els del meu voltant s'adonin del feliç que em fan. I tu ets un d'ells. Missatges com aquests omplen el cor d'energia i l'ànima de tendresa i fan que una es llevi i s'adoni que "és aquí per ser feliç".

    Gràcies guapo!

    ResponElimina