diumenge, 13 de desembre del 2009

Les parets no cauen soles

Estem en una societat on molts cops veiem certes coses, barreres o activitats com a una muntanya tant gran que creiem que no la podrem moure ni sobrepassar-la ... casos com ...

El mur de Berlin ...
La Marató vol fer caure les malalties minoritàries i problemes de la societat ...
Es fan referèndums per trencar barreres amb Espanya ...
El FcBarcelona vol fer caure el malefici de la Campionat de Món de Clubs ..
...

I així en podríem trobar segur uns quants més ....

Però?

Aquestes parets o murs no cauen per si sol ... cal que nosaltres com a societat civil col•laborem amb Marató, que organitzacions montin referendums, etc .. perquè el món canviï, perquè ..

Sino fem res, no passarà res

Tot això vull lligar-ho amb una frase que em va comentar en Pere Prat quan ens vam veure fa un cap de setmana

Les parets no cauen soles

Per tant ... “apunteu, empenyeu i canvieu” .... “perquè algu ajudi a fer caure parets

Per cert ... quines altres parets voleu fer caure??

2 comentaris:

  1. Jo de moment estic fent caure el meu propi mur. Un cop fet això podré dedicar-me amb més força a fer caure altres murs!

    ResponElimina
  2. Mur o coirassa interna ...:) .. em sona!! ... :)

    ResponElimina