dijous, 8 d’octubre del 2009

Ets BO o BOBO?

Avui parlant amb la Carlota m’ha vingut al cap un concepte que em va comentar un senyor gran fa quasi dos anys, un empresari desconegut de la vida pública però amb molta vida, d’aquells de l’època del estraperlo! .. :)

Què em va dir?

Anava jo amb el meu pare i estàvem parlant de la bona gent, dels empresaris o fins i tot dels polítics que estan governant els nostre país. Va ser llavors quan se’m va quedar i em va dir:

“Jove! Sigues bo sempre, honrat i treballador ... però no et passis de bo, perquè dos cops bo és bobo

Quanta raó te aquest savi home ... s’ha de ser bo i honrat sempre, però a vegades, si ens passem de frenada, podem ser massa bons i la gent se’ns pot torejar perfectament!!! .. com molts cops segur ens han fet a tots!!!

Això no vol dir que siguem bobos tontos eh ... :) ... poder algú vol ser BoBo com va esciure un americà sobre els BoBo’s ... burgesos i bohemis!! ...

Si el voleu llegir ja sabeu ... a la llibreria, biblioteca o m’el demaneu que us el deixo .. :)

3 comentaris:

  1. Tota la raó...a mi m'ho deia el meu avi això...

    ResponElimina
  2. Jo he estat molts anys mooooolt BOBA ;-) i vaig cap a només ser BONA :D

    ResponElimina
  3. Gemma ... savies paraules les dels avis ... llastima que la gent no les escolta prou

    Cristina ... millor ser BOBA que CABRONA! .. :) .. pero tranquila, els bons vins calen anys ..

    ResponElimina