diumenge, 18 d’octubre del 2009

Reconeixements individuals però compartits.

Ahir al vespre durant el sopar de gala del 41e Congrés de JCI Catalunya, vaig tenir la el plaer de ser nomenant millor formador de l’any 2009, reconegut per totes les joves cambres locals mitjançant el jurat de premis.

Pot existir un reconeixement individual a un estudiós d’un tema en concret o a alguna persona que fa quelcom sol, però en el meu cas, tinc molt clar que “sol no soc ningú” .. perquè?

Si la formació de JCI Catalunya ha millorat és només per l’equip tècnic que som ... sou uns putos cracks i això m’ha fet mes visible a les OLM i per això m’han escollit.

Si la meva Jove Cambra, liderada per l’estimada Laura, no m’haguessin presentat , segur que ahir ningú m’hauria donat res de res.

Si als seminaris que vaig no hi haguessin ni organitzacions ni alumnes, segur que tampoc l’hauria rebut. Vosaltres sou els dos eixos vertebradors tota aquesta experiència formativa vivencial brutal.

Per tant sóc jo el que us he d’agrair que “visioneu i treballeu tant la formació a la JCI (equip tècnic) , que em doneu confiança els meus (Igualada) i sobretot, agrair-vos als assistents de la formació JCI que vingueu ... perque cal recordar que

“sense vosaltres tres, Equip Tècnic, JCI Igualada i alumnes ... el reconeixement d’ahir no tindria sentit, per això ho comparteixo amb vosaltres”

Gràcies

6 comentaris:

  1. Hola Albert,

    crec que el premi ha estat molt ben atorgat, ja que la teva formació va molt mes enllà de les aules, i aquest és un punt importantíssim que estic convençuda que "els teus" han tingut al cap a l'hora de presentar-te candidat.

    Enhorabona a tu, i evidenment, enhorabona també a tot l'IF per la tasca que esteu fent!

    Gemma

    ResponElimina
  2. Judith Pizarro - JCI Tarragona19 d’octubre del 2009, a les 12:38

    Albert, ets l'humiltat personificada i un clar exponent de "Treball en equip". Moltes felicitats!

    ResponElimina
  3. Felicitats Albert! Ets l'humiltat personificada i un clar exponent del treball en equip.
    Judith Pizarro - JCI Tarragona

    ResponElimina
  4. Albert tens tota la raó del món! Però encara et diré una altre cosa, sense les teves ganes i la teva professionalitat no hagués sigut possible per molt que els altres tres factors s'haguéssin donat!

    Estic contenta que el millor formador del 2009 hagués format part dels 3000€ a debat com el que més!

    Una abraçada i mil petonets des de Londres!

    ResponElimina
  5. merci Judit ... ho faré extensible a l'equip

    ResponElimina
  6. i jo Xenia de ser el teu brother ... un petonas

    ResponElimina