dijous, 14 de maig del 2009

Talent + Esforç + Aventura = Emprenedor

Ahir al vespre al arribar a casa, vaig canviar el meu estat al Facebook i vaig ficar una “frase matemàtica” que em va venir inspirada a la fórmula del FC Barcelona d’enguany, ja que es una barreja total de talent amb esforç constant, que ha dut als resultats que estem començant a recollir aquests darrers dies.

La gent de la meva xarxa del Facebook ha mirat el meu estat i han ficat dos comentaris claus

- Els “collons” ... l’amic Marc que diu el Sandro Rossell diu ... “Èxit = Collons + Talent” .. i ho comparteixo en el sentit que els “collons” son l’atreviment a fer front al risc .. per tant d’acord.

- La “sort” ... com em deia l’amic Ramon, no crec que tota aquella persona hagi aconseguit el seu objectiu sigui per sort, però poder si per fortuna, ja que la diferencia entre una i altre, és que la segona diguem-ne que està a l’abast d’un mateix per aconseguir-ho .. per exemple .. el gol del dimecres passat al Chelsea es “fortuna i no sort” .. el Barça juga i apretar durant els 90 minuts encara vagin 2-6

Per això avui he pensat en rebatejar la frase i fer-ne dues:

- Talent + Esforç = Èxit .. qualsevol persona en qualsevol feina
- Talent + Esforç + Aventura = Emprenedor

És a dir, tres característiques comuns del emprenedors!

- Talent .... tenir el bàsic i ser conscient que cal desenvolupar-lo constantment
- Esforç ... treballar el que calgui i més!! . i quan acabis, tornar a començar.
- Aventura ... dit col·loquialment ... tenir Collons ... assumir el risc de tirar-ho endavant

Com deia el Paolo Coelho .... “emprenedor es aquella persona capaç de somniar i córrer el risc de viure els seus somnis

O sigui ... a aprofitar el talent tenim aprop nostre!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada