dimarts, 3 de novembre del 2009

“Som lo que tenim, serem lo que desitgem”

L’altre dia vaig llegir la següent frase que diuen deia San Agustí:

Si vols conèixer una persona no li preguntis que pensa sino que estima

Avui a més, imprevistos de la carretera, m’han recordat un cop més que realment som un país del Nord d’Àfrica, perquè ho cauen quatre gotes o hi ha un accident, i tot es col•lapse. Llavors he pensat.

Som lo que tenim

Després pel Facebook he parlat amb una amiga que fica al seu perfil que lo millor està per arribar, llavors parlant amb ella em diu :

Tinc ganes de lluitar pels meus somnis

A més l’altre dia amb l’amic Jaume parlàvem d’un tema i vaig explicar-li el Cicle Motivacional on sempre acabo dient ..

La frustració és la no acció

I tot això m’ha fet recordar una idea he tingut quan era fent cua al cotxe i que escrit en un tros de paper d’un extracte bancari, i que resulta ser el post d’avui (no era el contracte del Mesi)

Som lo que tenim, serem lo que desitgem

Llavors, cal ens preguntem!!!

Sé que tinc realment avui, i per tant .. se qui soc?
Sé que és allò/somni/desig que em fa tremolar, emocionar, estimar i/o tenir passió per aconseguir?
Sé que he de passar a l’acció?
Sé que no ho intentat prous cops?

Si ens contestem tot això veurem clarament que “cal passar a l’acció” i recordar que “la frustració és la no acció”

Per tant ...

Apassionem-nos i lluitem pels nostres somnis!

O com deia un lema de la JCI de no se quin any o com be reflectia la visió d’en Vicenç Ferrer

Passió per l’Acció

Per això cal fer lo que diu el següent video!

3 comentaris:

  1. Doncs si, també diuen que "la vida és intentar-ho un milió de vegades", per tant, no ens quedem amb el que hauria pogut ser, fem-ho!

    Gemma

    ResponElimina
  2. Que genial :)

    He pogut sentir-me ballant amb ells :)

    una forta abraçada..

    ResponElimina
  3. Doncs au .. agafa carrerilla i Salta! .. :)

    ResponElimina