diumenge, 1 de novembre del 2009

Formant l’excel•lència

Ja han passat 24 hores de la realització del 1er Dia de la Formació de la JCI i voldria compartir amb vosaltres lo que eren els objectius clars i algunes reflexions

Objectius:
Oportunitats per a nous formadors
Formació per a formadors
Aproximació a les universitats
Nous contactes potencials per a una nova OLM

Si tot això ho sumem i en fem un cocktel, sortirà la visió clara de lo que ha de ser un Formador i per tant, lo que desitgem sigui la formació de la JCI ... Excel•lència!!

Però que vol dir Excel•lència?? .. vol dir tenir ...

Talent ... cal tenir les habilitats o les ganes d’adquirir-les per poder cobrir el procés realment d’una aula ... continguts, interacció, aprenentatge, feedback ...etc

Treball ... ningú regala res a la vida i per això, quan alumne ve a un curs nostres, ha de tenir la sensació que el temps que ens regala ha valgut la pena .. per tant, cal treballar i planificar molt prèviament per a cobrir les seves expectatives

Humilitat ... de saber que no ho saps tot, de que l'alumne sap més del que es pensa, de saber que et cal aprendre molt, de ser igual que tots, de saber donar feedback sense ferir, etc .. humilitat no només de boqueta!!

A Jove Cambra tenim molta gent que compleix aquests tres punts ... un Ramon, un Manel, una Elisa, un Toni, un Xavi, una Eulàlia, un Jordi, etc ... i tots aquests, sumats amb el Jordi, el Magí, el Gerard, Judith, Olga, Carles, Albert, Ramon i Osmán ... i hostatjats per Manresa .. van fer que ahir a Manresa, passes quelcom molt gran , que podríem formular com

1er Dia de la Formació; Formant l’Excel•lència

Com tot sabeu, soc amic d’en Po de Kung Fu Panda, per això us adjunto nou video mig sorpresa que vaig passar ahir al finalitzar la jornada, sols cal canvieu Kung Fu per Formació

Una abraçada a tots!!!


4 comentaris:

  1. Ahir em vaig emocionar!!!!
    No sé que va ser exactament però vaig tornar a casa amb ganes de fer moltes coses!!!! :P

    Quan es el pròxim curs? :P
    I el proper Trainer?

    ResponElimina
  2. Primer trimestre d'any hi haura altre JCI Presenter, JCI Trainer i 2on Dia de la Formacio

    ResponElimina
  3. M'encanta!!

    Jo tambe vaig aprendre molt quan la meva filla era petita.. son fantastics els missatges subliminals que hi han.. m'encanta Albert que facis referencia d'ells perque son un gran referent..

    Una forta abraçada d'una eterna aprenent..

    Maite Arbonés

    ResponElimina
  4. Com deia en Gandhi .. viu com si anessis a morir dema, apren com si visquessis tota l'eternitat

    ResponElimina