diumenge, 15 de novembre del 2009

Fe + Fe’R = Futur

Una de les grans avantatges de la nostra llengua, el català, és que molts cops trobem molts mots similars, com aquests dos, que ens donen molt i molt de joc!!!

Fe!!! ... tot sabeu que m’agrada molt aquest concepte més enllà de la religió .. sino en el sentit de que cal tenir fe en les persones i sobretot, que les persones tinguin fe en si mateixes i en les seves idees, visions o somnis.

Fer!!! ...cal passar a l’acció i començar a fer coses i prendre decisions per d’assolir allò que ens anima a treballar i lluitar cada dia .

Per tant, si tenim FE i deixem FER, tenim moltes eines que per anar CONSTRUINT EL FUTUR, i no el futur que volem nosaltres, sino el FUTUR QUE VOLEN ELLS!!! .. als que deixem FER!

Per tant .. no ens tallem, Fe + Fe’R = Futur

I això em fa pensar amb els dos posts de fa dies que us adjunto, per si voleu “rellegir-los com jo m’he fet” .. :)

Els 4 ions de l’emprenedor ... 1er i 3er ... :)
http://albertriba.blogspot.com/2009/09/els-4-ions-de-lemprenedor.html

Fe davant l’il•lusió pel control
http://albertriba.blogspot.com/2009/10/fe-davant-l-illusio-pel-control.html

2 comentaris:

  1. Hola Albert,

    em sembla molt bé, però d'entrada potser que comencem per fer o saber què volem fer amb el nostre futur, per, d'aquesta manera, lligar-lo al dels altres, no?

    Si no sabem de nosaltres mateixos, no podem fer que els altres es reflexin en nosaltres.

    Gràcies.

    Gemma

    ResponElimina
  2. Si Gemma si .. per això es el 1er Io de l'Emprenedor ... VISIO!!

    ResponElimina