dimarts, 30 de juny del 2009

Quina talla humana ets??

Avui m’he decidit escriure sobre el concepte “talla humana” però no des del punt de vista si és una XXL, XL o S .. ja sigui talla americana o europea ... sinó la “talla humana com a persona” i poder pensareu ...

Perquè això avui??

Doncs perquè el iGoogle m’ha ficat la següent frase he trobat molt interessant, un proverbi xinès, que traduït del castellà al català i adaptat diu:

“El que camina de puntetes, no és podrà aguantar dret”

Llegit amb profunditat i no en diagonal, podem veure i observar com realment en el nostre dia a dia veiem persones que “caminen tot el dia de puntetes” i moltes d’elles són possiblement perquè volen ser més altes, cosa licita i totalment acceptable, però lo pitjor de tot no és això, sinó que molts d’altres no sols caminen de puntetes, sinó que viuen de puntetes pensant que d’aquesta manera són més alts i quelcom més que qualsevol persona que l’envolta.

És a dir, creure’s quelcom més que els altres però sobretot i lo més greu, sobrevalorar-se!! (un altre dia parlarem de Sobrevaloració Infravaloració que dona molt de joc)

Sempre que he tingut la sort de compartir estones amb gent realment bona, amb molt de talent, amb experiència, etc ... sempre he tingut la sensació que no son tant grans mentre estic amb ells, amb lo que els ha fet més propers, però carai, quan surto i ja no els tinc aprop ... penso .. “collons que gran aquest i quanta modèstia

En resum ... siguem conscients realment quina talla som i no tinguem por de mostrar-nos com som realment i preparar-nos per ser millors i més grans persones .. i “al loro”, perquè quan vas per la vida de puntetes, el perill de caure es alt!

I recordeu sempre el refrany xinès!!!

El que camina de puntetes, no és podrà aguantar dret

2 comentaris:

  1. Albert, ets molt, molt però que molt gran! (sorry per ser tant repetitiva, però realment t'ho tens molt merescut! ets un gran crack! se'n pot apendre tant de tu ...)

    Aquest post m'ha fet pensar moltíssim ... crec que de vegades vaig una mica de puntentes, és algo que m'agradaria millorar molt de mi mateixa, doncs no vull estrellar-me ...
    hi he de reflexionar una mica més i vull parlar-ho amb tu, pq em guiis una miqueta.

    De veritat, merci pel post!

    ResponElimina