dissabte, 29 d’agost del 2009

De Liliput a l’All Stars NBA

Avui vull compartir amb vosaltres un escrit vaig fer per l'amic Enric i que ha penjat al seu blog http://enricsucarrats.blogspot.com/
.....
En primer lloc voldria donar-te les gràcies Enric per oferir-me l’oportunitat d’escriure un text al teu blog, saps és un autèntic plaer!!

Quan he rebut el mail d’això de ficar també “El convidat” al teu blog he pensat ...

“Puc dir tantes coses de l’Enric .. però collons, ... he de ser breu!!” .... J

Llavors m’ha vingut al cap una frase que comento en molts dels meus seminaris quan faig referència a temes de lideratge, associacionisme, equips de treball o més ben dit, equips de talent, etc ... i és la frase del Post .

De Liliput a l’All Stars NBA

Què vol dir?? Doncs en part molt de la meva relació del 2001 fins avui el 2009 vers l’Enric!! .. us explico ... i si, seré breu!

L’any 2001 vaig entrar a Jove Cambra, la xarxa social presencial que diu l’Enric de la qual en som uns predicadors confessats, i llavors vaig anar al Fòrum de Joves Emprenedors a Sabadell com alumne, i allà hi havia un formador anomenat Enric, que es va passar tota l’estona fotent fotos a les nostres presentacions, i durant els seminaris les va passar, mig enfotent-se per explicar la comunicació verbal ...

Van passar els anys i els nostres camins es van anar veient i sempre recordant la formació fins arribat l’any 2004, on vaig tenir la sort de poder formar part com a formador del Fòrum i a partir d’allà ser poder dir, que vaig tenir l’Enric de company de Fòrum!

L’any 2009, vaig decidir assumir un repte de ser el nou director de l’Institut de Formació, un projecte molt ambiciós, important i sobretot, ple de canvis i innovacions. Mentre feia l’equip vaig pensar com no amb l’Enric, vaig parlar amb ell i avui en dia tinc la sort, el plaer i la fortuna de que sigui un puntal del equip de formació de la JCI a nivell nacional dirigint totes les Innovacions del IF.

Què vull dir amb això?

Doncs vaig entrar a la Jove Cambra sent petit davant dels megacracks formadors i membres que tenia l’entitat, em van deixar aprendre d’ells, em vaig deixar compartir amb ells experiències i fins el dia d’avui, amb que plegats, estem treballant per jugar a l’All Stars de NBA de la formació a nivell de Catalunya.

Jove Cambra és un espai que permet com diu un bon amic, ser millor persones, però sobretot, que “ens permet aprendre i desenvolupar-nos sempre envoltats de gent més bona” que un mateix, per al final, acabar jugant tots a un màxim nivell.

Enric ... gràcies per donar sentit a la màxima dels meus seminaris .... perquè ...

aprendre dels millors és la millor manera de totes” és a dir, et permet passar “De Liliput a l’All Stars NBA

Merci company i a veure si tens “collons de ficar la foto del 2001” .. :)

Una abraçada!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada