diumenge, 30 d’agost del 2009

M’ajudeu? Anem de bateig ...

Avui m’he decidit a ficar aquest post per demanar-vos ajuda amb un tema que per a mi es prou interessant, important i m ‘agradaria la vostra opinió.

Aquesta setmana farà 9 mesos que vaig iniciar la meva aventura en el món del blogs, motivat primer de tot per acostumar-me a escriure millor i sobretot, per tal de potenciar i cercar temps o espais de reflexió que algun d’ells fico en aquesta web. Al cap de poc vaig començar a veure que hi havia alguns amics i alumnes dels seminari que s’ho anaven llegint i a partir d’allà vaig mirar de trobar una mica l’estil del blog, que com sabeu, va encaminat al món de l’Emprenedor i de les Actituds bàsicament.

Durant aquests nous mesos he rebut prop de 3.400 visites i s’han visitat prop de 7.000 planes. El Blog s’ha anomenant Albert Riba Trullols i ara m’agradaria ficar-li un nom addicional que acompanyés l’estil del blog, és a dir, dos o tres paraules que acompanyin el meu nom.

He estat pensant idees i propostes que alguns amics ja m’han fet via el món dels blogs. Noms com ..

Passió per l’Acció
L’interruptor emocional
Bombolles de passió
El voralimits
Més...
Noves aporatacions
...

M’agradaria saber la vostra opinió de com “batejar el meu blog” amb concordança amb lo que hi escric evidentment eh ... :)

Via mail a albert.riba@gmail.com o com a comentari mateix del blog .. :)

Gràcies a tots!!!

8 comentaris:

  1. Hola "mestre",

    em sembla molt bé la teva idea de donar un títol al teu blog, que per cert està molt bé, i sobretot és molt profitós, no et deixa indiferent (ja t'ho he dit algun cop).

    Pel que fa a l'escriptura, és força correcta, tot i que algun cop potser hauries de revisar-la un altre cop, per acabar-la d'afinar. L'estil, ets tu, i això és el que compta en una temàtica així.

    Pel que fa al nou títol, hi ha una cançó dels anys 80 (crec...), i si no m'equivoco dels Scorpions, que es deia "Wind of change". Penso que il.lustra força bé el que a través de petites perles escrites es vagin generant canvis per a una millora, de l'estil que siguin.

    Ja em diràs què et sembla. Si se me n'acuden més te'ls vaig posant.

    Salut!

    Gemma Manresa

    ResponElimina
  2. Merci Gemma .. m'agrada! ... i la canço aquesta d'Escorpions, gracies a tu ja forma part de les meves .. :)

    ResponElimina
  3. Hola Mestre!!

    M'agrada molt el títol de la Gemma!! I potser també afegir la seva traducció al català (en petitó?) més que res pels buscadors ;-)

    ENDAVANT AMB EL BLOG!!

    ResponElimina
  4. Hola Gent, a mi també m'agrada molt el nom de la Gemma(Mes que els que s'han nombrat al article).

    ResponElimina
  5. Si fico Gemma es pensaran que es la meva parella o filla!!! ... :)

    ResponElimina
  6. Doncs al final guanyarà perquè crec que és molt encertat. Wind of change, un nou aire de canvi que ens fa pensar i reflexionar ... vot a favor!! ;-)

    ResponElimina