dimecres, 17 de desembre del 2008

Va per tu: Facebook, nou punt de trobada digital


Fa uns tres de mesos, en finalitzar el X Fòrum de Joves Emprenedors a Girona, vaig rebre una invitació per formar part del grup que en Jordi “fletxa” va crear al Facebook, i aquell va ser el meu primer contacte amb aquesta eina, comunitat, entorn, etc.

Han passat molts dies i aquesta xarxa va creixent i avui precisament m’ha servit per ficar en contacte a dues persones (una d’Alacant i altre de Barcelona) que es coneixien que però per motius de canvi de feina d’un d’ells, era a punt de perdre’s, però gràcies al Facebook, l'han reactivat el contacte i trobat nou punt de trobada.

Això es una proba més que tota la tecnologia utilitzada correctament, com moltes altres eines a la nostra vida, aporten mes avantatges, beneficis i oportunitats que no pas els sistemes convencionals aïllats.

Per tant, mirem de ser equilibrats entre el món TIC i el món Tradicional.

1 comentari:

  1. Totalment d'acord Albert! Jo fa uns mesos vaig crear el grup "We love Sala Martin jackets" amb unaa amiga, al cap d'un temps l'economista Xavier Sala Martín es va fer un Facebook i es va posar en contacte amb nosaltres, ca ser interessant, però aqui no s'acaba la cosa. Un paio que es va fer del grup li va agradar tant la cosa de parlar amb en Sala Martin i comentar que va organitzar la "primera trobada a Catalunya d'amics d'en Xavier Sala Martin al Facebook". Va ser brutal, et deixo les fotos! ;) Sens dubte el facebook té un potencial increible.
    http://www.facebook.com/album.php?aid=47146&l=3707e&id=664832659
    També et deixo el link a un pots sobre Facebook que vaig fer al meu blog! merci pel fer-me partícep del post!
    http://moleskinedigital.blogspot.com/2008/12/ja-fa-un-any-dos-mesos-i-quinze-dies.html
    Una abraçada
    Jordi
    www.jordivalls.net

    ResponElimina