dijous, 25 de desembre del 2008

La veu del client

Fa uns anys, quan vaig cursar una formació relacionada amb e-learning (sistema d’aprenentatge per internet i entorns digitals), vaig sentir per primera vegada el concepte la veu del client. Evidentment en diferents seminaris et diuen que el client es important, però aquell primer “la veu del client” em va impactar.

Saber “escoltar la veu del client” es molt important perquè es un conjunt d’actituds, habilitats personals, voluntat, situació, entorn, etc ... però aquest fet, el d’escoltar que diu el teu client, sigui un comprador, un alumne o fins i tot un malalt en un hospital, es clau per tal que aquesta relació vagi millor i pugui cobrir les expectatives de totes les parts.

Avui dia de Nadal, la majoria d’empreses estan tancades, però tots els pacients ingressats als hospitals, tenen professionals que escolten la seva veu, i ho dic amb la boca ben alta, perquè avui els he vist a l’hospital d’Igualada com moltes infermeres escoltaven a molts clients, molts pacients.

Felicitats i gràcies per la feina que heu fet, feu i fareu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada