diumenge, 7 de desembre del 2008

JCI: La millor oportunitat ... poder ser i sentir-se emprenedor !!!


L’any 2001 vaig tenir la sort de conèixer dos entorns d’emprenedors que realment em van servir per poder agafar un timó, donar-li un cop, i prendre un camí diferent que creia era el convenient ... i un d’aquests entorns com tots us podeu imaginar ... era la tan estimada ... Jove Cambra.

Tenia molta iniciativa i el meu cos em demanava poder fer coses, aprendre’n de noves, descobrir nous horitzons, assumir nous reptes, aprendre noves aptituds, lluitar per nous somnis .. però no n’era gaire conscient, mes aviat era un inconscient amb iniciativa , però amb el temps i gràcies a tots els júniors i estrelles amb que he tingut l’oportunitat de conviure, aquesta inconsciència s’ha convertit en mes consciència, tot i que cert grau d’inconsciència en seguim mantenint.
Jove Cambra m’ha servit per poder-me conèixer, admetre i considerar-me un "emprenedor" amb tot el bon sentit i mes ampli de la paraula, i diguem-ne, m’ha permès "Emprendre, Aprendre i Disfrutar"

Gràcies a l’entitat he pogut Emprendre projectes per la comunitat, com Tecnologia Solidaria per Travnik (Bosnia) que vaig tenir la sort de poder dirigir l'any 2001, muntar aules informàtics per discapacitats o ajudar al projecte Treu-li Punxa a la Solidaritat a la República Dominicana.

Gràcies a l’entitat he pogut Emprendre un projecte empresarial amb un grup d’emprenedors trobats a La Salle.

L’entitat no m’ha creat l’empresa perquè no es la seva finalitat, però lo mes important .. m’ha omplert valors, coneixements, esperits, amistats, força, ordre, planificació, capacitat de liderar, assumir coses inassumibles, etc .. que si m’estan sent pilars bàsics per la meva empresa i per intentar-ho transmetre a la nostra organització entre els socis i empleats durant el dia a dia.
Gràcies a l’entitat he pogut Aprendre moltes coses ... des de procediments parlamentaris fins a liderar una organització i ser-ne el president, des de seminaris de Tècniques de Negociació a passar un any a la nostra organització sense president i estar-ne al mig, des d’assistir al Fòrum 2001 com a alumne fins al 2004 on ser-hi com a formador, i així ... podríem seguir moltes mes línies

Gràcies a l’entitat he pogut Disfrutar com un boig de les amistats que he fet pel camí, dels companys de camí, dels mestres que he tingut, de les festes, dels programes, etc ... he disfrutat com mai, i aquells moments que com tots he patit, m’han servit de molt .. us ho asseguro

En Pablo Coelho diu ... "El món està a les mans d’aquelles persones que tenen el coratge de somiar i de córrer el risc de viure els seus somnis" .. i d’aquesta gent n’hi ha molta a l’entitat, i poder-ne gaudir, ha estat, es i serà un dels patrimonis mes grans que m’ha ofert l’entitat ... perquè amb ells he pogut gaudir de l’oportunitat de Emprendre, Aprendre i Disfrutar ... per sobretot, per poder dir entre tots i ben fort ...
"SI, SOM EMPRENEDORS... I QUÈ?"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada