divendres, 12 de desembre del 2008

Va per tu: Encendre el forn!

Avui obrim una altre secció, que anomenarem Va per tu, i perquè Va per tu? ... doncs perquè serà un missatge, un comentari, vídeo, imatge o quelcom, que anirà dedicat a algú de vosaltres, amics, coneguts o familiars!

Avui perquè Va per tu Encendre el forn ?

Doncs perquè acabo d’arribar del sopar de fi de curs del meu tercer curs de cuina que he realitzat al Centre Cívic antic Maristes, i el meu profe ha estat un “xavalín de 22 anys” ... ;)

Perquè Va per tu per ell?

Doncs perquè es la primera persona que ha aconseguit fer-me agafar la felera per cuinar i no només per instint de supervivència, sinó per afició a una cosa.

Com a resum, perquè es tard, mes de dos quarts de dues de la nit, sols dir que per poder formar, explicar o donar una xerrada, no n’hi ha prou amb tenir coneixements, cal saber-los transmetre amb passió, empatia, constància i com sabem els de Jove Cambra .. “fent

Mestre Cheff .. Va per tu!

Moltes gràcies

1 comentari:

  1. ostres nen, tu si que t'ho curres, la veritat es que no m'ho esperava i aixo que no m'emociones tot al reves saps com tocar la fibra

    Espero veuret en un altre curset i no perdre el contacte, i espero que aixo dels sopars tingui exit

    que mes dir, gracies per tot, sense tu no hagues estat el mateix, la veritat es que dones un ambient que flipes amb les teves histories i sempre tens alguna cosa a dir, he de dir que tambe gracies a tu tambe em posava mes les piles, entre tu i l'olga em feieu presio^^ jajajjaa

    bueno ens veiem aviam, que tenim un soparet pendent ^^

    Deeeewwww!!!!

    ResponElimina