dimarts, 1 de setembre del 2009

Vents de canvi ... bateig del blog!

Com us vaig explicar en el post del passat diumenge, volia batejar el meu blog amb un text breu que vingués a definir el contingut o línea del blog i primer de tot vull estar agraït a totes les persones que m’heu enviat un mail o ficat missatge al Blog amb propostes de nom ... no m’ho esperava tant de veritat .. gràcies!!

Per quin m’he decidit?? ... doncs com podeu imaginar .... “Vents de canvi” .... L’altre que em feia dubtar era un de l’amic Agustí però el concepte em deia ja l’he fet servir en algun seminari i volia quelcom de nou

Perquè “Vents de canvi” és el mes votat, un amb qui m’hi sento identificat i també per mi:

- El vent significa presència
- El vent significa força
- Canvi vol dir evolució
- Canvi implica reflexió
- Canvi és l’únic permanent!!


A més aquesta persona (Gràcies Gemma) ha fet aquesta proposta m’ha propossat una cançó que es diu així també “Vents de canvi” i que vull compartir també amb vosaltres!!

O sigui doncs ... a gaudir del vídeo, de la cançó i a tot allò cregueu us agradi i aporti de nou el blog


5 comentaris:

  1. Hola Albert,

    és tot un honor i un privilegi que hagis escollit la meva aportació.
    Realment penso que l'expressió descriu molt bé l'esperit educatiu i reflexiu del teu blog, però també, i per sobre de tot, et descriu força bé a tu i al leit-motiv del "learn by doing". Sense aquest "vent" que en un moment donat s'alça per donar a entendre que s'està preparant quelcom inesperat, el "canvi" no es produiria. I això és el que passa quan es llegeix el teu blog, o simplement quan es parla amb tu, que no ens quedem indiferents, i mica en mica anem fent petits canvis en nosaltres mateixos.

    Moltes gràcies per les teves paraules, segueix així!!

    Gemma

    ResponElimina
  2. Gracies a tu Gemma per la teva proposta i per mirar-me amb tants bons ulls ... :) ... no som familia oi?? .. :)

    ResponElimina
  3. Pots estar tranquil, he estat investigant el meu arbre genealògic, i no toquem per cap banda...;P

    ResponElimina
  4. Val .. tot i així el Ramon pot estar tranquil, perquè les dones dels meus amics son les meves amigues tambe .. i tu, encara que no fossis dona del Ramon ... vindries per la part del Xavi .. jaja

    ResponElimina
  5. M'agrada, pero a mi hem sona millor en anglés :)

    ResponElimina