dilluns, 21 de setembre del 2009

Quants cops ho has intentat??

Fa dies tenia al cap parlar de la constància, l’esforç, el sacrifici, etc ... però lligat sempre amb el temps que tarda en arribar el futur, és a dir, quan ens costa arribar al nostra objectiu o somni ... però des de divendres fins avui m’han vingut diferents flashos que m’han donat per fer avui al post.

Quins?

El primer va ser un cop de “colze invisible” em van donar a un dinar dissabte per tal d’ajudar-me a acabar un projecte personal que tinc al cap fot anys, que he començat però que ja he ficat data per acabar-ho ....

En segon lloc un cafè, birra més ben dit, vaig prendre ahir amb un amic jove que té moltes ganes de menjar-se el món i que vol ja que sigui demà abans d’hora. Ja està be ja, però cal tenir que no per més córrer arribarem “abans i millor”

En tercer lloc un cafè he tingut amb un altre amic, més vell això si, amb qui hem compartit idees, visions, etc .. un més enllà que hem estat pintant! .. :)

En quart lloc i darrer, la Selecció Espanyola de Basket ha guanyat l’Europeu de Basket després de quants intents .. set sinó vaig errat!

Llavors mentre tancava setmana i planificava la nova, m’han vingut al cap varies preguntes que segur tots ens hem de fer més sovint??

Quants cops has intentat assolir allò que volies?
Quants cop ens queixem però no fem res?
Quants cops has fet mitja volta i no has agafat el toro per les banyes?
Quants cops ho has reintentat?

etc

Com resumir-ho?

Doncs està molt bé tenir objectius, definir visions, somnis .. però cal saber-los veure amb calma, mirar-ho des de fora i sense atabalar-se perquè el demà sigui avui.

Doncs està molt bé voler-ho, però cal tenir present que el camí no serà gens fàcil però si divertit i enriquidor
.

Amb lo que com diu aquell ...

L’èxit a la vida no es guanyar sempre sinó no desanimar-se mai

I com diu també el Nick Vujicic en aquest vídeo us adjunto

8 comentaris:

  1. La vida, en general, és un intent constant.

    És cert, hi ha cops que costa tremendament no defallir, però si no superem aquests "cops" no podrem veure allò que se'ns prepara més endavant, i ens quedarem estancats en allò que l'altre dia també comentàvem aquí, el passat. Tot forma part de viure el present i aprofitar-lo al màxim per tal de construir un bon futur pel present.

    I és que, voler és poder!

    Gemma

    ResponElimina
  2. A mi personalment m'agraden tres dites d'en Thomas Edison:

    1. "Una experiència mai és un fracas, doncs sempre ve a demostrar quelcom"
    2. "Jo no vaig fracassar 1000 vegades, la bombeta va ser un invent que em va suposar 1001 passos"
    3. "El geni és un 1% d'inspiració i un 99% de suor"

    D'un dels llibres que m'estic llegint, més aviat devorant, "Nunca comas solo" i el qual agraeixo a l'Osmán haber-me'l recomanat, s'indica una forma de perseguir els teus somnis que crec que és interessant compartir-la aquí, "escriure els teus objectius en un paper", l'objectiu a llarg termini i els objectius a curt termini per tal de que pas a pas t'aproximis al teu objectiu a llarg termni.
    El fet d'escriure'ls en paper ja estàs adquirint un compromís amb aquests i si aquest paper el penjes en un lloc que el vegis cada dia t'obliga a recordar-te'ls i a perseguir-los.

    ResponElimina
  3. Si si Ramon .. aixo del paper tambe ho faig servir per adaptat amb la versió!!! ..

    mirat quina versio ets
    http://albertriba.blogspot.com/2009/01/quina-versi-ets.html

    ResponElimina
  4. Si Gemma si ... com diu el referent i espero algun dia amic meu Toni Melendez ..

    Yo quiero, Yo puedo, Yo voy

    http://albertriba.blogspot.com/2009/07/tony-melendez-mes-enlla-dun-lider-un.html

    ResponElimina
  5. Si, tens raó, però Keith Ferrazzi al seu llibre en fa una altra aproximació, com que és un llibre sobre networking, ell planteja que pensis que vols com a objectiu d'aquí tres anys (aquest objectiu ha de ser ambiciós, però alhora raonable) dividir-lo en tres part, un objectiu per cada any que t'aproximi a l'objectiu, i aquest alhora en d'altres de trimestrals. Un cop tens fet això, has d'escriure al costat de cada un d'aquests petits objectius quines són les persones que has de conèixer per tal de que t'ajudin a aconseguir el teu objectiu.

    S'ha de reconèixer que he fer un resum com el que he fet pot no ser exacte i com que no comento els punts de vista que el porten a arribar allí pot semblar una estupidesa. Potser ho és però, personalment comparteixo bastants aspectes de la seva forma de pensar, que sense saber-ho ja ho estava aplicant.

    ResponElimina
  6. Si Ramon si ... te relació!!! .. :)

    Es similar a dir que estic vivint la versió 3.7, 3.8 i 3.9 ... :)

    PD: busqueu forat amb l'Osman per reunir-nos per parlar del seminari del dia 31 si us cal oks?

    ResponElimina
  7. Hola,
    Sento arribar tard, però venint a llegir altres coses i descansant un xic de dossiers, sols puc dir que a mi m'agrada molt una que diu:

    "La única lluita que es perd, és la que s'abandona"

    ResponElimina
  8. Cert Lluïs .. i també d'aquella que fugim i no agafem per les banyes?? ... que m'en dius?

    ResponElimina