dilluns, 23 de febrer del 2009

El Convidat: Marc Gimferrer – President Nacional JCI Catalunya 2009

Amic Albert,

Aquí tens el meu escrit, que segueix el fil del teu article de les 10 sagetes. :)

"Ara fa justament 4 anys, el febrer de 2005, sent junior de JCI Barcelona vaig assistir a un curs que un junior de JCI Igualada impartia a la JCI Terrassa. Quina barreja de ciutats oi? Barcelona, Igualada, Terrassa...

Doncs això és precisament Jove Cambra: un punt de trobada de gent activa de tot Catalunya, i del món! Us enrecordeu del famós "París - Londres - Reus"? ... Doncs a totes aquestes ciutats hi ha la Jove Cambra!

Però tornem al fil conductor... La passió i l'entusiasme d'aquell formador em van captivar, va encendre el meu interruptor interior, i des de llavors, no he pogut deixar de plantejar-me reptes personals per seguir la meva formació contínua, intentant tornar a l'entitat que m'ofereix aquests reptes, la Jove Cambra, tot el que m'ha ofert.

Aquell formador era l'Albert Riba, i el curs "Les 10 sagetes de l'emprenedor".

El meu és simplement un testimoni més d'aquest interruptor personal, i de ben segur hi ha un munt de gent que l'Albert ha ajudat a "activar".

Gràcies Albert pel teu suport continu (deixarem el cas del barrufet del 2007 per un altre article...). Fem per un moment Jove Cambra-ficció? On seria jo ara si no m’hagués aixecat a les vuit del matí aquell dissabte de febrer per anar a fer un curs a Terrassa?

Salutacions,

Marc Gimferrer i Pla
President Nacional 2009
Jove Cambra Internacional Catalunya
Federació Mundial de Joves Líders i Emprenedors marc.gimferrer@jci.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada