diumenge, 15 de febrer del 2009

“Tot lo bo, no s’acaba, torna”

Hi ha un típic refrany que diu “tot lo bo s’acaba” amb lo que ens trobem davant nostre un missatge amb un to melancòlic, pensant realment que acabem de viure o veure quelcom ens ha agradat molt i ens ha fet passar estones memorables.

Aquesta frase m’ha vingut al cap avui pensant en el viatge a Usa, en el cap de setmana, etc .. però, per sort, tot lo bo torna!!!!!! . i com és que torna i tot just ha acabat ara??

És com allò de l’ampolla mig plena o mig buida que diuen ... sabem que es sempre bo pensar i analitzar lo millor d’allò que acabem de viure i considerem com a bo, per poder-ho tornar a aplicar i així, tornar a tenir lo bo prop nostre o com a mínim, fer tot lo de la nostra part perquè torni aviat lo bo.

I al igual que lo bo torna, penseu també que lo dolent també s’acaba eh .. ara, també torna, però en aquests casos, no cal cridar al mal fario, que ja ve sol.

Au doncs .. recordeu ... “Tot lo bo sempre torna, i lo dolent, no cal cridar-ho ja vindrà segur

1 comentari:

  1. El que dius es pot aplicar a qualsevol moment de la vida, però avui m'ha fet pensar en els viatges. Sovint quan estic de vacances, no em vull deixar res important per visitar, però tens raó en que tot lo bò torna, i quan no he tingut prou temps de veure-ho, ja no em preocupa com abans, pq penso que segur que hi tornaré, i encara serà molt millor.
    Hi ha forces ciutats que he repetit, cumplint-se doncs allò de qu tot lo bò torna...i de lo dolent no en cal parlar.

    ResponElimina