dissabte, 7 de febrer del 2009

NY Dia: ChinaTown, Little Italy, Soho, Greenwich

Avui de bon matí, sobre les 9.00 ja era fent via cap a China Town, però caminant, ja que creia anava bé de temps i a més, em permetria veure i observar tots els detalls d’aquesta gran ciutat.

He estat caminat quasi 90 minuts fins arribar a Chinatown, però parant fent fotos a tot allò que em cridava l’atenció, o sigui, moltes fotos. Tot i així en aquest trajecte cal destacar el Flariton Building, un dels primers gratacels es va construir a NY i és en forma de planxa, allò que ens agrada a tots fer.

He arribat a ChinaTown, he passejat per allà, mirant rellotges i obsequis de regal, però tot a més de ser pirata, una mica cutrillos això si, però finalment he comprat quatre tonteries més que res per dir que he comprat quelcom i que he pogut regatejar als pobres xinets.

Després m’he arribat a la Little Italy, que com em va dir el meu cosí, és un dels punts més macos i des d’on, a més a més, es pot veure la punta del Empire State Building.

En acabat, m’he arribat al Soho a veure les botigues típiques de roba on he vist la de Custo Barcelona i Tous, a més, de l’Apple Store, on sí, he entrat amb el forro polar de Microsoft Windows Mobile .. ;)

Res més, en acabat, passejant pel carrer típic de compres de roba Bleeker Street, després d’haver passat pel Whashington Square Park i per Court & Park, on la Nike van filmar aquell anunci de basket.

Després, sobre les 17 he arribat a l’hotel trinxat, després de tanta “trisca” com diu el soci i company de feina, Oscar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada