dijous, 5 de febrer del 2009

Tercera jornada a Seattle i arribada a New York

Aquest matí, tot i que una mica més tard, hem anat cap a un altre edifici de Microsoft a Redmond on hem esmorzat i preparat per començar la propera reunió.

La reunió ha estat molt interessant perquè era un peruà afincat a EUA i formava part de l’equip de corporació que portava tots els temes de marketing de la mobilitat orientada a empreses. Ha estat molt profitosa ja que personalment crec que ens ha validat en un alt grau, part de les apostes que estem realitzant a Kinetical. Permeteu-me evidentment que això ho comenti als meus companys de Kinetical però el feedback és molt positiu.

Posteriorment amb els companys espanyols del viatge, així com el coordinador del programa de partners de Microsoft Espanya, hem fet un “dinar americà” i debatut sobre diferents punts ja no sols de Microsoft sinó de mercat. Per acabar hem acordat fer un dinar a Igualada i com no, una calçotada!!.

En acabat hem pillat taxi cap a l’aeroport de Seattle Tacoma, m’han cobrat quinze dollars perquè es veu que ens trajectes interns s’ha de pagar (ni idea però la pantalla ho deia .. J .. ) i a les 14:30 m’he ficat a un Starbucks dins l’aeroport a fer coses amb el pc, tot i que sense connexió Internet , tot esperant fent temps fins les 22.00 que es quan embarco.

Arribo a les 6.30 a NY després d’haver clapat tot el viatge, agafo la maleta, pillo el Bus que em deixa al carrer 42, i caminant per l’hotel on arribo sobre les 7.30 que està davant el Madison Square Garden, on aniré a comprar l’entrada per anar a veure Boston – New York Nicks.

Ara us deixo que m’he camelat el recepcionista de l’hotel i em deixarà fer Check In sobres les 10.00 i no les 15.00, previ pago de 4$ per deixar maleta al’hotel ... ;)

Fins després

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada