diumenge, 8 de febrer del 2009

Harlem, l’altre Nova York

De bon matí, a les 8.30, ja era fent camí cap al carrer 138th cantonada amb la 8th Avenue venint del 34th de la 7th on tinc l’hotel. Podeu pensar una bogeria pensar que m’ho fotaria tot caminant però mira ... només he comés un error que ha estat no esmorzar i llavors es clar, al carrer 77th m’he pillat un taxi fins a la 122th al Teatre Apollo. Allà he picat quelcom i he anat a la recerca d’una de les esglésies que m’aconsellava una informació em vaig baixar d’internet, que està al carrer 138th com us deia abans, que perquè us feu a l’idea, no surt a segons quins mapes.

Passejant per allà es veu realment que Harlem és una altre NY però en cap moment et sents amb perill, observat ni res per l’estil. Si respectes lo que ells fan, ningú et diu res. Al cap d’una estona he trobat Mother African Methdot Episcopal Church, on he assistit a una missa on realment pots observar com viuen aquesta gent la seva fe i com la converteixen en un espectacle gràcies al Goospel, per passar-s’ho be mantenint la seva fe, al revés com molta gent diguem-ne cristina, que en fa un espectable perquè la gent els vegi ... quina diferencia oi? .. i que consti sóc cristià i educat per escola maristes de pago.

En acabat, m’he arribat al mercat Malcom Shabazz Harlem, bàsicament de productes africans i diguem-ne, una mica arraconat i pobre quan veus tota l’altre part de la ciutat.

En acabar d’aquí, he anat tirant avall cap al 59Th on comença Central Park.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada