dijous, 29 de gener del 2009

El joc del telèfon arriba també a les empreses.

Quantes vegades de petits, en algunes colònies o campaments on ens havíem enviat els nostre pares, amb els amics jugàvem al joc del telèfon .. us recordeu??

Allò que ens ficàvem en rotllana i cau d’orella li dèiem al company quelcom, amb veu baixa i mal dit per tal que no ho entengués del tot correcte, per esperar a veure quin disbarat deia el pobre últim a qui li arribava el missatge ....

Doncs avui en dia, tot i que no som tant nens, seguim jugant però sense ser-ne conscients al joc del telèfon .... des de que el client ens diu una cosa, fins al que final li donem, passant per lo que entenem o entén la gent, pot haver-hi una gran diferencia.

Cert és hi ha crisi i per això, avui en dia aquests problemes o errors de comunicació hem de mirar de minimitzar-los a zero si pot ser, perquè sinó, aquests errors ens surten encara molt més cars .. i com diuen “el horno no està para bollos

Us adjunto una imatge o “auca” que està molt i molt bé ... ;)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada