dimarts, 27 de gener del 2009

La dictadura de la incompetència d’en Xavier Roig

Fa dies un amic, un xic rebel i toca nassos que em coneix força bé em va dir!

T’has de llegir un llibre que t’agradarà .. La dictadura de la incompetència d’en Xavier Roig

Vaig fer-li cas i durant la cavalcada de Reis, mentre feia temps perquè passessin per la Rambla, vaig anar-ho a comprar.

És un llibre que encara m’estic llegint però m’està enganxant i sobretot, m’està fent pensar en moltes coses que en algun moment tots hem pensat però mai hem anat un pas més enllà ..

Per exemple ..

Quin percentatge de funcionaris tenim a Espanya?
Quina part dels parlamentaria catalans o espanyols són de carrera pública amb lo que tenen la feina segura sempre?
I a Anglaterra? I a Eua?
Ens queixem de la immigració però subvencionem aquí perquè no ens arribi producte africà per exemple?
La cultura està molt o poc subvencionada??
...

En resum .. un bon llibre que no crea indiferència



PD: Ja tinc cua d’espera per deixar-lo .. si algú també el vol que m’ho digui!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada