divendres, 16 de gener del 2009

Traductor automà-TIC en el meu Blog

Navegant per la xarxa, vaig trobar una utilitat que no coneixia, que em permetia traduir el meu blog automàticament als idiomes com el castellà, anglès, etc

Navegant per la xarxa, vaig veure com la majoria de blogs estan en únic idioma, amb lo que penso que sempre et pots limitar els amics o seguidors del teu propi blog

Navegant per la xarxa, vaig accedir a una web on vaig trobar el codi per implantar aquests tres idiomes al meu blog i vaig pensar.Cursiva

Si el fico amb castellà, el meu amic emprenedor asturià, el Ruben, el podrà llegir!! .. per tant .. FICA’L!

Si el fico en anglès ... poder algú que conec el voldrà llegir??

Per tant .. si voleu, podreu ja veure el meu blog en català, castellà i anglès!!!

Perquè tots el que vulgueu i pugueu implantar-ho, us adjunto el link de la web on podeu trobar-ho

http://www.empresadata.com/trad/index.php

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada