dijous, 15 de gener del 2009

No sóc el president de l’associació d’Ateus de Catalunya

Aquest matí he obert el Facebook i m’he trobat un jove xicot universitari de Perú, m’ha enviat un mail felicitant-me de d’iniciativa de l’associació d’ateus de Catalunya, per la campanya de promoció o comunicació que han iniciat amb un parell d’autobusos de Barcelona, i que sembla ser serà replicada en altres ajuntaments, i rebatuda per l’associació cristiana.

Què ha passat?? ... s’ha colat d’Albert Riba

Conegut i amics meus .. no sóc jo! .. :) .. tot i que a part de dir-nos igual i tenir tots dos barbeta, com podeu veure a la foto adjunta

Personalment ja sabia aquesta coincidència i d’algun altre Albert Riba, diguem-ne conegut, però més enllà de la formació en escola religiosa que he tingut, de si sóc ateu o no, de que respecto altres cultures i religions, es curiós que entitats com aquestes dues, es dediquin a “malgastar diners "d’aquesta forma, però que hi farem ..”hi ha gustos per tothom, la qüestió es respectar-los

PD: a la meva vida només he tingut la sort de ser president d’una cosa .. la meva estimada Jove Cambra d’Igualada, que per cert, ens declarem Aconfessional com a entitat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada