dimarts, 20 de gener del 2009

JCI: un any de president, molts anys d’amistat

Acabo d’arribar de Valencia, em faig el sopar i a tots els canals per la televisió parlen, com no, del President Obama, i aquest punt m’ha fet venir al cap el missatge d’avui al Blog.

JCI: un any de president, molts anys d’amistat!

A Jove Cambra, els que hem tingut la sort de poder ser presidents d’una “Local”, veiem realment que aprenem moltes coses, aprenem a liderar, a convèncer, a corregir, a relacionar-nos amb polítics, etc .. però sobretot ... lo que més podem destacar és:

- Tenim un any per fer lo que creguem pot fer l’entitat
- Fem grans amics i amigues, amb qui compartim “el nostre any
- No acabem en president .. comencem llavors a ser Past President
- Acabes l’any que no ets el mateix .. es una versió 2 millorada

De la meva etapa de president, comparteixo realment que vaig aprendre moltes coses, que em van ajudar a millorar la versió 2 o 3, però per sobre de tot, lo més important van ser les amistats que varem obrir en aquell camí.

Avui entro al Facebook abans de fer el sopar, m’apareix un xat de l’amiga i presidenta de Jove Cambra de Lleida del 2003, amb varem compartir el 2003 ... “el nostre any”, que va exercir de past presidenta, amb qui considero conservo una gran amistat, tot i que ella és avui en dia, no versió 2, sinó versió 10 .. si si .. la Maite .. ;)

Aquesta és la grandesa de la Jove Cambra .. les amistats que fem pel camí

PD: Voleu en Bush faci de Past President d’Obama?? .. :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada