diumenge, 18 de gener del 2009

En quins punts podem trobar fidelitat?

Fa una estona estava assegut davant del pc pensant sobre que escriure avui, i de sobte, una amiga pel Facebook em diu .. “va, ves a penjar algo al blog i m’ho miro i després a dormir” i això m’ha fet pensar sobre això, en..

Quins escenaris podem trobar fidelitat? ... Segons la Wikipedia ..

"La fidelidad es una noción que en su nivel más abstracto implica una conexión verdadera con una fuente o fuentes. Su significado original está vinculado a la lealtad (de una persona para con un señor o un rey) y la atención al deber. La palabra "fidelidad" deriva de la palabra fidelitas (latín), y su significado es servir a un dios".

Un valor o una actitud que caldria tenir present .. una connexió amb un mateix, entre amics, entre parella, amb familia, entre feina, entre empreses, etc .. que si segur la paraula fidelitat fos a uns propis valors, aniriem molt millor tots plegats segur .. ara ..

Una mica de trencar la fidelitat en segons quins llocs també ens manté desperts?”

Gràcies Nuria per seguir sent fidel al meu blog, tot i que miris altres blogs, no vols dir pas siguis infidel al meu .. ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada